my day.

2009.03.04. 20:05

pééé.héé....

Unazkozom.Épp msnen lógok de már nem sokáig mert lassan tesóm jöna géphez...:/

Mai napom nagyon jól indult...kaptam egy smst reggel de aztán suliban első órában írtam 5ös angol szódolgozatot.második órában pedig 5ös biosz dolgozatot kaptam ki.:Dhát eddig tökéletes volt.

...de aztán eszembe jutott hogy Valaki nagyon hiányzik az Életemből...ettől egy kcisit elkedvtelenedtem.

Juj épp csörrög a telefonom...áá.Kata volt az,mert holnap nem lesz első óránk és hogy mikor taláálkozzuk ezért hívott.(mástvártam):(

Ma jutott eszembe hogy a hétvégén meg nőnap lesz....újabb emlékek jutnak eszembe...:((L)

Épp azt ecstelem Gerííínek hogy az Isti milyen szomorú mert a Zsuzsi átbaszta a fejétt...:@:@Gerííí szerint is...

De amugy a CSÍÍÍ az egyenlő azzzal a TV sorozattal amit Geríí szeret nézni a TVben,de Én meg nem.:D

Sok sikert előre is Szandinak a holnapi kresszvizsgáján.:Dbarátnöm barátja már 4.szere bukott megXD:D

Petíí meg most lépppet le fürödni.aszonta mire visszajön végezzek a blogom írásával.:D

Délután bevásárolni voltam anyuékkal.vett magának egy biciklit.:)

Finom volt a vaCSÍÍÍÍÍÍ.:D

Jajj ma komolyan olyan fura napom van egyszer nevetek másszor sírhatnékom támad...

De ezt itt be is fejezem.

 

...sohaneaddfel...mindig van miért küzdeni,még a legreménytelenebb helyzetekben is...

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr34981741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EczkE 2009.03.04. 20:28:16

Petííí = EczkE :D:D

kicsileány 2009.03.05. 12:59:47

Hát.Jólvan egyfene.:D
Eczke.
süti beállítások módosítása