január kilenc.

2013.01.09. 22:29

a mai nap a fizetésé,ez így volt jó.ortopédus tegnap,20 alkalmas fizioterápia,aztán egy térd mr.oké.havazás?na de komolyan két napig szakadt a hó.és hogy ma dolgoznom kellett volna?na ez az,csak kellett volna,mert nem.ja,és mellesleg nagyon jó film a LOL.

több mint tizenhat hónapja együtt.és ez egyre csak nő.szeretem.és ő viszont szeret.kell ennél több?nem.2011 szeptembere óta nem szeretek bele az ürességbe,hanem csak az érzésekbe.szerelmes lettem a szeretet érzésébe.a szavak amikkel megfogott,a hallgatások a beszéd közben,szívemmel feldobbantak,és egy húron pendülnek azóta.képtelenség menekülni,észveszejtve rohanni,mert ez élvezzük,magával ragad az érzés,ami másokat nem.nem vész feledésbe a gólyatábor,s nem fordítunk hátat egymásnak.mindig ott vagyunk egymásnak,s érezzük egymás közelségét,még akkor is,amikor nem vagyunk együtt.e az igazi.tudjuk,hogy ez a szerelem.nincs annál gyötrelmesebb gondolat,minthogy elszakadjak tőle.vállaltam,és szükségem van rá.de mi kacagva járunk kéz a kézbe ebben a mentalitásban szenvedő világban.

láttam már elsétálni a múltam egyes darabjait az utcán,úgy hogy rám sem néztek,és semmibe vettek.tettem már rossz dolgokat,ahogy nagy valószínűséggel más is.s az emberek tömkelege azt szajkózta úton út félen,hogy a már megérett dolgok,mindig értelmes eszmék.csak akkor nem tudom,hogy miért kelek fel reggelente azzal a gondolattal a fejembe,hogy gyerekként minden könnyebb és érthetőbb volt.pedig ott még nem voltak napestig tartó komoly beszélgetések,és értelmes eszmék.lett volna még egy rész a blog végére,de talán majd máskor."mind tettünk már rossz dolgokat,de attól még nem leszünk rossz emberek."én voltam a félmosoly az arcodon.(Y)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr235009085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása