október.

2012.10.16. 17:53

írni akarok.ez a zene az ami kell nekem.a hétvégén ki,próbáltam az epcost is,a tegnapi praktiker is letelt.megemlítem,hogy a telefonomat most sem sikerült megjavítani,így vissza kapom az árát.a varázs sárga tornacipő várja,hogy lecseréljék,de eddig még nem tudtam.talán majd most.sárga tornacipő,fekete-fehér mintás póló,kezemben egy könyv,és az elhatározás,hogy író leszek.néhol üres papír cédulák,itt-ott pedig egy-egy eltévedt mondatfoszlány.cipőfűző kikötve,bomlanak a végek.megtört emberek,kifigurázott egyéniségek.és a zuhanás oda,ahol csak az akaraterő tart.léthez láncolt személyiségek,változni nem próbáló nagyszájú emberek.fejfájás,placebo running up that hill.nem hallod,de érzed a közelséget.eszeveszett ócska képzelgések,illusztrált képek színekben pompázva.értelmetlen mondatok,el hallgatott érzések.váratlan helyzetek,furcsa lépések,macskaköves utak,elhagyatott terek.az az ember,akibe egyszer beleszeretett,már egy sziára sem képes.cipőtalp nyoma a hóban,kifürkészhetetlen nevetések a nyári záporban.csend és zaj,ami kell,egyszerre mindkettő.zavar és nyugalom sem elhanyagolható.elmondani mid van és mid nincs,dicsérő szavakat nem mondani,említve egy egy utalást arra,hogy mit jelentesz számomra.bohócok vagyunk.péntek estét a kábítószer mámorában eltöltve próbálják elfelejteni a gondokat.lázadunk,és akármerre járunk felejtőt keresünk.az utcát járva csikket keresel,hogy meggyújthasd és felejthesd a gondokat.gondolatod nálam jár,miközben az utcán egy másik lánnyal beszélsz.én elfogadom s csak nevetek,mert szeretem.de miért áll mindenki háttal,és próbál megfejteni dolgokat,a tátogást olvassa le,üres gondolatot színez ki ábrándokkal,és kergeti azt ami már elveszett.de persze,háttal állva könnyebb azt látni,amit nem akarsz,ami nem a valóság."bármi az igazság,mindenki azt látja,amit akar."én voltam a kiscsillag a dalnak a ritmusában.(Y)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr114852423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aszarkasztikus 2012.11.19. 16:41:17

Ha igazán író szeretnél lenni, akkor tanulj meg helyesen írni és olyan dolgokról írni, ami érdekes vagy meghökkentő vagy tanulságos.
süti beállítások módosítása