no title...

2009.03.12. 18:56

héééépééé.

Hát most kerültem géphez...:/az elöbb ment el Atty.:)

Fáradt vagyok,nem tudom miért,igaz este alig aludtam valamííít.:( egyfolytában a telefont figyeltem...volt 11 óra mire el tudtam elaludní...:(de akkor sem igazán ment,kavarogtak a gondolatok a fejemben.:/nem voltam jól de biztos a fáradtság teszííí.na de aztán reggel olyan nehéz volt kikelnem az ágyból...:Sdobostortát ettem reggelíííre.:)megengedhetem magamnak.:D

Aztáne elindultam a sulíííba.Reggel sütött a Nap,aztán esett is,aztán megint sütött,és így ment egész délelött...a hangulatom is így változott nekem is.:/egyszer nevetés meg verekedés meg túltengés másszor meg hallgatagság.:/most úgy a kettő között...:/

Jó volt látni Atty hülye fejét.:D

Sulíííban feleltem énekből ötösre...mert a dolgozatt alatt puskáztam...és ma fel kellett mondanom Verdi operáit meg Wagnerét.:D

Mikor a folyosón megállított a fizika tanár hogy kijavította a témazűórm és 4es let,....húúú mi volt ot.mindenkit összevissza ölelgettem.:D bocsi Gabcsííí te voltál ott legelőször.:Dés tényleg négyes lett...:D De aztán órán kihívott írni mert állítólag beszóltam neki...:Dpedig nem is...:Dde nem szedte be,pedig a Martin megírta helyettem...:D

Odamentünk ma magyar tanárhoz hogy ne írjunk holnap mert rövidített órák lesznek satöbbi,de elküldött minket....:@:@:@:@

Aztán meg mire hazaestem jót kajáltam és tanultam föcííít.:Dhnap témazáró...:D

Hajat is mostam.de ezt úgy éreztem közlöm Veletek.:D

És drukkoljatok hogy holnap 6 ember maradjon otthon...:@

Azt nem értem hogy mások miért kombinálnak,egy lánynak enm lehet fiú barátja...szánalom.hu*már bocs de Piont Tőled nem vártam volna...

És amugy meg Szép volt FC Barcelona...*aláztatok.:)mert Messi is ott volt.:Dazaz én vagyis én vagyok a bal lába.:D

Na jóéjt.:)

Holnap péntek és jössz haza Kicsim.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr76998556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Douglas 2009.03.12. 23:00:49

Há de bazz:D beszólsz, dogákat írnak meg helyetted, puskázol lebuksz f*sza vagy XD most legalább tudom miért lett jó a félévid. na ezt kapd el én meg havi 30at kaparok össze egyetemen :D ,mer' oylan kib*szott jóarc meg f*szagyerek vok XD ja és ha arra gondolok akit mondtál, hogy ő kombinál, nos hát ő tuti nem, szóval ne parázz. Márhogyha arra a balhere gyerekre gondolsz aki haverom XD. Ja és kösz, hogy 1 hét után kitettél a kib*szott linkblogodba most már akkor néha vissza is írhatnál a kommentjeimre XD :P
Csé
süti beállítások módosítása