május harmincegy.

2013.05.31. 21:58

HIVATALOSAN IS SPORTKOMMUNIKÁTOR LETTEM!
86%-os záróvizsga,ezen is túl vagyunk.és a tételek,hm..a weboldal szerkesztése,és a blog.és a megnyerő mosoly,a tesis tételnél.végeztünk..ünneplés és pohártörés.és a mai büki állásinterjú,jó lenne.és amúgy ha minden mozdulat mesterkélt,és minden szó hazugság,akkor sem vagy jobb nálam.csak egy senki,akinek nincsenek érzései.s ha nem az én számtól nedves az ajkad,és nem tőlem vidulsz mosolyra,akkor sem érdekelsz.ha minden tekinteted önző,és minden emlékedben benne vagyok,akkor sem érdekelsz.undorító vagy és egy senkiházi.és a csönd,ami körülölel téged,az nem más mint a magányod,amit saját magadnak okoztál.rám pedig várt egy találkozás az utca másik oldalán.s abban a pillanatban amikor megláttalak,tudtam,hogy te vagy az aki mindig kell,és akit nem eresztek el,igen te vagy az Balázs!te pedig csak omolj össze,dőljenek rád a falak,és hazudd azt,hogy valamikor kellettem,és hogy nem vágtál át a palánkon.minden őszinte pillanatod hazug volt.S Te,Balázs..te vagy a kapocs köztem és a világ között,szeretlek,ahogyan Te is engem.te vagy a minden."ne félj a kudarctól,játszd végig a játékot!"én voltam a világító lámpás az ágyad felett.(Y)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr645338189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása