**

2009.07.26. 21:58

ezzel kezdem..

Oly furcsák vagyunk mi emberek, A lelkünk sír, az ajkunk nevet. Egymásról azt hisszük boldog talán, S irigykedünk egy-egy boldog szaván. Azt hisszük, ha a másik szeme ragyog, Gondolatai tiszták, s szabadok. S nem vesszük, dehogy vesszük észre, Hogy könnyei égnek csillogó szemében. Különösek vagyunk mi emberek, A lelkünk sír, az ajkunk nevet. Hazugság az egész életünk, Hisz akkor sírunk, ha nevetünk..

Péntek..anyuékkal délután lementünk Vonyarcvashegyre fürödni..Hát később megjelent Szabi és András és Deé.hát elégéé nagy volt..főleg a foci a strandon 1 az 1 ellen,Szabi én ellenem..aláztam..bár pár kötényt én is kaptam,s ennyit futni?:D A víz nagyon meleg volt és rengetegen voltak.

Szombat.délben találkoztam a Kikiivel..wáá de jó volt.:( köszönöm,hogy lejöttél.sokat sétáltunk,és nevettünk..és megbotlottam.és jó barát lettél.
Kettő óra fele hazjöttem,és elmentünk anyáékkal a Vicáékhoz.A Liza egy éves szóülinapja volt.3 torta..jaj de aranyos volt.meg a Bence is,levideóztuk,mikor belemászik a tortába..szegény Liza úgy megijedt a tüzijátéktól.
Utánna elmentünk Judittal és Vercsivel az Anetthoz Vönöckre.Delta buli volt,de mi oda nem mentünk le.Hanem Anettnál jöttünk össze,s még pár csapattárs.Ittam whiskykólát.sohatöbbet.Csabi elment Deltára bulizni a Cinzőékkel,szerintem biztos jó volt.

Szerdán megyek lovagolni..(: meg szerda délelött találkozok Geríível meg Istivel (:

Szabit felvették Győrbe az egyetemre villamosmérnöknek.Isti felvették a BME-re Pestre..s Tomcsóót nem vették fel Pestre,és kimegy Londonba.Kornélt is felvették Győrbe,de nem akar odamenni.

Ma..elmentem Pápára.Jujj..nagyon jó volt.<3nem tudnék leírni ide mindent..megszerettem az Így jártam anyátokkal című sorozatot.ettem finom fagyit.és finom sütit is.epres tiramisu.és csináltunk képeket is.és még minden..(:s a 18:45ös vonattal hazajöttem.hazagyalogoltam.s itt vagyok.(:

s ennyi mára :/.. láttam ma Katát..de írt iwiwen,hogy még hagyjuk a közös dolgokat.. :/ezvan.sprite. :/

s megtudtam,hogy a Horák Ádám szereti olvasni a blogomat.(:köszönöm*-*

itt egy videó..jó szövege..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr691270004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Douglas 2009.07.26. 23:53:49

Öööööö... XD csá. XD hááát Delta hogyismondjam XD jaja nagyon jóó volt, vetkőzős csaj, atomhangulat, sági partyface-k, sok csaj :D hát ja x)na meg arról se feledkezz meg, hogy elötte kerti party Őriéknél, szóval hangulat -és italalapozás megvolt XD ennyi. :D
süti beállítások módosítása