április tizennégy.

2013.04.14. 22:23

megjött a laptop amit rendeltem,és most azon írom a blogot.sőt internetet is vettem hozzá.csütörtöktől máig való pihenés,jó idő,és tavasz,és Balázs,és tollaslabda,és szeretem.jó volt.még akkor is ha beadandókat kellett írnom.

ahogy kilépett az ajtón,már akkor hiányzott.nem is Ő.hanem az érzés.s ahogy beléptem a szobába..itt hagyta az illatát,ahogy kilépett,maga mögött hagyta az ürességet,a hiányt.s én inkább leülök a gép elé.közben szól a TV,pontosítok,a Disney Channel,ez olyan megszokott.csak most valahogy mégis más.nem vagy itt.elmentél.de az illatod itt kering a szobában.de naívság lenne azt gondolni,hogy itt ülsz mellettem,és rám nézel azokkal a tökéletes vonásaiddal.az végtelenül nagy kiszolgáltatottságot jelent,főleg ha azt mondod,hogy szeretsz.a falnak támasztom a hátam,miközben a bevetetlen ágyon ülök,és lopva nézem a monitort,ahol villog a facebook,és látom,hogy írtál.próbálom kitépni a könnyen járt utakat az elmémből.lenyelném a könnyeim,de inkább alkohollal tisztítom,miközben a magány az ami itt cikáz.mert te elmentél.kirohannék,s keresnélek,de nem szabad.szürke tornacipőmmel taposom a betonra a múlt pillanatait,hogy messze kerüljenek,de azért el ne tűnjenek.de hagyjuk,hisz a körülmények csak mellékesek.nem érdekes a halk zene,a szeretet,az utálat,az összegyűrt lepedő,az üres cigarettás doboz.ez mind csak felesleges dolog.a generáció sérült darabjai vagyunk.s ezt inkább szavakba foglalva,történetbe írom,csak a delete gomb segíthet,de nincs kedvem megnyomni,hogy kitöröljem az egészet.nem vagyok képes rá,hogy a szépről írjak,én inkább a szív gondolatait fejezem ki ahogy csak tudom,de szavakkal.de mi nem vágyunk nagy dolgokra.nekem nem az átmeneti állapot kell.nekem Te kellesz,s tudom,Te szeretsz.a lista elején a szeretet áll.de ez az idő,ez olyan szeretetén-es.szeretlek Balázs"néha el kell botlanunk ahhoz,hogy észre vegyük kiben kapaszkodhatunk meg."!én voltam a pillanatkép a tavaszban.(Y)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr875222932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása