február tizennyolc.

2013.02.18. 20:28

hétfőn munka.szerdán munka.csütörtökön munka.pénteken munka.hétfőn munka.kedden munka.ez van.röviden a múlt hét.szinte időm sincs az internetre koncentrálni,így a blogra sem nagyon.az MR is kipipálva.a vasárnap talpmasszázzsal telt.néha úgy vagyok,és azt gondolom,hogy cseréljünk szerepet,én játszom a gyengét.de a mindennapok ereje nagyobb.ja,és a szombati Öttevényi foci tornán a második hely valami fantasztikus élménnyel zárult.s ha kihagytuk a hetest?továbblépünk.az a fontos,hogy elértük amit akartunk.
a mai munka után,a séta a Szent István parkban és a süti,és a séta,köszönöm,hogy vagy nekem!szeretlek B! :)elképzelhetetlen volt,hogy én is megtaláljam azt,akit a legfontosabbnak tekinthetek.s ha jobban belegondolok egy darabig elképzelhetetlen volt veled,aztán mára pedig eljutottunk arra a szintre,hogy nem tudom nélküled elképzelni.s ezt mi sem bizonyítja jobban,mintsem az,hogy már tizenhét hónapja vagyunk együtt.a lépések összefonódtak,ahogy a sorsunk is.a fél szavakból mondatok lettek,s a boldogság szárnyalt.s tudod mi a legjobb az egészben?az,hogy még most is te vagy az,aki kell nekem mindig.."ha szomorú vagyok,dobom a szomorúságot és inkább király vagyok."Barney Stinson.én voltam a csillogás a szemeidben az örömtől.(Y)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr855087659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása