Megesik.

2009.02.23. 19:58

hát nem is tudom hol kezdjem.éppen beteg vagyok,ez még csak hagyján,de valahogy totál nem vagyok a toppon.Épp most segített nekem a Peti megcsinálni a blogot.Ez az első blogom.És itt sír nekem msnen hogy még nincs bejegyzésem.De igen Peti,van.

Ez a mai nap számomra egy kész káosz,komolyan mondom.Délután lázas voltam,hiányoznak a barátaim.Rudival sem beszéltem ma még,Ő a barátom.Egész nap csak lazsáltam,enni sem tudtam.Doki sem mondott semmi okosat,csak annyit hogy : nem vagy jól.   mondom neki: köszönöm.   nem mintha ezt nem tudtam volna.   Adott gyógyszert,nagyon rossz ízűt.

Látom kiírva a sok embernek msnen hogy ilyen depressziúsak,meg olyanok,Én sem repesek az örömtől,de hát most nem teregetem ki a bajaim.:Dezek a szefók...:D

Hát ma nem tudok sokat írni mert valahogy nem jönnek a szavak.Épp Noémivel beszélgetek msnen,nem tudom milesz Vele meg Velem,Bizonytalanok vagyunk,talána  távolság?a kevés találkozás?az elhanyagolt beszélgetések?az hogy ő is más világban nől fel és én is?Vagy egyszerűen már megváltoztunk?Őszintén,nem tudom.

Meg kaptam am egy titkot is,és vigyázni is fogok rá,mert a Barbi épp a tankönyves papírjáért ment megcsinálni.De pszt!mer ez titok.:DBarbi az a lány aki próbál focizni,najó tud is,ha akar.:D[de nálunk nem jobbak]

Szóval nem tudom mivan most velem,ez egy ilyen nap,lassan tesóm is hazaér,és ma is gy fekszem le: Ezvan.Sprite.NEm vittem ma sem véghez semmit sem.

Épp azon gondolkodom a Peti miért Maki?:D

Megyek pihenni....

Tsááá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr29961566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EczkE 2009.02.23. 20:02:45

na gratulálok :)
azért besegítettem :)
a Maki nevet megkaptam valakitől :)
és lécci had legyek Peti helyyett EczkE :):)
kösszcsi pusszcsi

kicsileány 2009.02.24. 13:26:38

Hát Jólvan lehetsz ECZKE.de akkor is Peti is vagy.:D
Mer a barátok.:D
na köszönöm.:$
benéztél.:D
süti beállítások módosítása