június tizenhat.

2013.06.17. 02:11

csütörtöktől vasárnapig nyaralás.Balatonszéplak-felső,koktélok,23 fokos Balaton,34 fokos hőség.pezsgő,séták,kacsák,hattyúk,és szeretet és együtt.

S talán néha remélem azt,hogy a körülötted lévő papírfecnikről,könyvekről,tollakról,üres borospoharakról,egy üveg pezsgőről,a szobáról én jutok eszedbe.míg hozzászokok a gondolathoz,addig érlelem magamban és elraktározom a gondolatot amikor még úgy volt,hogy mindenről én jutottam az eszedbe.s gondolom azt,hogy ha néha megcsörren a telefon,te vagy az aki a vonal másik végén várakozik,hogy elmesélhesd hogy mindenről én jutok az eszedbe.s játszok a gondolattal,hogy keresni fogsz akkor is,ha éppen semmit sem csinálsz,csak állsz kint az erkélyen mélyen magadba szívod a füstöt,és eszedbe jutok.ha más miatt nem is,talán amiatt,hogy ezt már együtt nem csinálnánk,ha itt lennék,akkor sem.valami kéne ami feldobjon,talán nem az őszinteség a legjobb dolog,hisz túl sok ember őszinte,valakinek hazudnia is kellene.s talán amikor majd én is kint állok a teraszon,é pislákol az éjjeli lámpa fénye,bogarak zümmögnek a késő esti órákban.felhívlak,és elmondom azt amiről eszembe jutsz.de addig marad a naplemente narancssárgás színe.köszönöm az ihletet így a hajnali órákban.napsütés!"People always leave."én voltam,akiről eszedbe jutottam.(Y)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr775364535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása