április harminc.

2013.04.30. 22:50

elsősegély vizsga kipipálva.és végre a szorgalmi időszaknak is vége az egyetemen.és a HEM vizsga is meglett,mellé a Médiajog is.de mindegy.nem lényeges.a vérvétel is pipa,és a hasi ultrahang is.a szombati focin az első hely is pipa,sőt a hangulat is.a vasárnapi biciklizés is jó volt.kell ennél több?nem.szeretlek Balázs!
soha nem tudtam tisztán látni,átlátni a dolgokat,és a legmélyebb zugokba belepislantani,akár csak egy másodpercre is,hogy meglássam a lényeget.de most,most..kiterítem eddigi életem,és látom amit akarok.a tévedések,a megbocsáthatatlannak tűnő,ámbár mégis megbocsátható kimondott szavak.az erkölcsök alapján megítélt emberarcok,a meggyötört pillantások.de jól gondolom én ezt vajon?hisz lehet,csak a szabályok alapján ítélem meg a múltat.és az a legszebb az egészben,hogy még most is tudom,hogy ha tehetném sem csinálnám másként.s nem akarom,hogy ezen a gondolaton felülkerekedjen akármi is.egyet megtanultam,hogy minden reggel valami újnak a kezdete,és hogy nem szabad leragadni az apróbb részleteknél.s ha eljutunk a híd közepére,tudjuk azt,hogy majd lesz valahogy,hisz mindig lesz valahogy.s ha egy reggel,mikor felkelsz,azon kapod magad,hogy elfelejtetted a múltad,azt,hogy honnan jöttél.akkor döbbensz csak rá igazán,hogy nincs semmid.de én akkor is szeretlek,s nem félek attól,hogy egyszer elhagysz.hisz tudom,hogy szeretsz.és ahelyett,hogy lefelé csúsznánk a lejtőn,a magasban,a csúcson vagyunk,és letekintünk erre az elkorcsosult világra.magamról pedig tudom,hogy nem bukok el egy pengeélen,és hogy azt a bűvös sárga tornacipőt felváltotta a fakó szürke tornacipő,s én mégis ugyanaz maradtam.a sálat nyakamra tekerve ugrok a nyakadban a vasútállomás kellős közepén.mert én szeretlek."néha egy lépést kijjebb kell lépni,hogy emlékeztessük magunkat arra,kik vagyunk és hol akarunk lenni.néha ki kell lépnünk a saját világunkból,hogy megtaláljuk önmagunkat."én voltam a szeretet a szemedben.(Y)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr815258724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása