hétköznapinap.

2009.02.25. 19:56

háthellószia.

Álmosvagyok.

Ma megint korán keltem fel,mert bevettem a gyógyszerem,aza fél 6kor.De visszaaludtamm és később keltem fel...:Pfél10kor.Gondoltam azokra akik iskolában voltak.Nem éreztem magamat túljól délelött,ezért csak feküdtem.

Megpróbáltam normális kaját lenyomni a torkomon,de nem jött össze,talán egy kicsit.Nagyon rossz érzés...joghurtot ettem.:D

Dejózenéthallgatok:)))))because of you...

Ma megkaptam a huszadikszívemet vipen.tökreelvagyoktelvemagammalmost.:D A Rudi küldte a huszadikat és leírta hogy szeret és hogy gyógyuljak meg.:(:(Meg hogy hiányzom neki...Nekemishiányzol....:(

Délután kiderült hogy 4es lett a matekdolgozatom.:Dörömömben kiugrott a bőrömbőől.:Dde aztán neki álltam pótolni.

Estefele elnézett erre a Cinző.Elbeszélgettünk.Meg maggilevest szagoltunk az utcán.:Dde aztán jöttem be pihenni.

Abban reménykedtem hogy Rudi fent lesz msnen de nincs ott.:(ez szomorúsűggal tölt el.

Ja meg ma megkaptuk a hétvégi foxisorsolást is.:Ojujmileszott.:Dkikapsz ELTE.xĐ

Na új zene jött be a lejátszási listámon,szóval én is távozom.

Jólegyél aki olvasod,majd holnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr78966008

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Oil 2018.09.20. 07:18:50

Topamax causes dementia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Douglas 2009.02.25. 23:47:20

Te Cinti hallod tök jó a blog meg minden, rájöttél, hogy ez a honlap is ér valamit, DE nem kéne azért sok dolgot itt leírnod, mert mindenkinek vannak rosszakarói is és neten ők is beleleshetnek és akkor meg már f*ck nekik XD mer gecik XD na de ne rinyájjá itt Obamáról teeee!! Kit érdekel én követem majd Őt:) megpályázom az elnökséget, mit nekem a távolság :) ja amúgy jól nézd meg, mikor írom ezt , mert hajnalba 5kor kelek XD szal basszá rá XD de a helyesírásodra odafigyelhetnél kicsit jobban is már nem ezért vagy azért. Csak semmi reklám: nagykorvilaga.blog.hu ezt lessétek ez a császárság de lesz ennél jobb is, mikor már majd az ennél szarabb kifogy a pakliból.XD ha Neked meg jó zene kő akkor hallgasd a mappámba az Armin van Buuren- If you should go na ez faja zene.Ja és House and club music the fákin bests / Bárány Attila az Isten!!! :) ellenvetés nincs? én is így gondoltam.:) ha van akkor bazze tartsd meg magadnak mer én leszarom :) puszta jóindulatból:)na kíváncsi vagyok te meg mit szólsz ehhez a kommenthez, mert jól nézd meg ez nem csak falun megy el:)XD ja és egyél bazze franc a finnyás fejedet ne kamuzz egyél vöröshagymás-zsíros energiaszecsót jó kis tormás kolbásszal meg tepertős kiflivel XD ez nem gyorséttermi kaja lesz ám úgy készülj :):) zsírtartalom 100 % :) na csákány zúzok TV-zni, aztán majd 1körül kidőlök 5kor meg kelés. Miatyánk Ámen stb :) szal ésszel írj ide és helyesen:) CSé voltam:)vagyok leszek :) Ave Én meg miegymás :)
süti beállítások módosítása