áááááá.

2009.03.01. 20:01

helloszia.éjjelifoci volt az éjjel.átestem a Jetin és áááááá.:DAki ott volt érti.Nagyon jók voltunk gratula a csapatnak.:Dáááááááá,na de mellettünk a bácsi....áááá:D

Na szóval csoport 3.ként juottunk tovább...:(

De áááá.emlékezetes éjjel volt.

Haza értem fél 7 fele.és úgy aludtam mint a bunda.Fél 2 fele felkeltem.Ettem,kicsit neteztem,tanultam és aludtam.6kor felkeltem és go net.

Light-os napom volt.ahogyan Balázs mondaná.:D

Készülök a szombati bulira.gooooo Delta,Vönöck!:D

Álmos vagyok.xd

Azon gondolkodom,Miért nem lehet az ember sohasem igazán önfeledtül boldog?...:/:(

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr77974077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Douglas 2009.03.02. 14:02:10

höhö mióta beírtam ide kommentembe a blogom azóta gyakrabban nézik, szóval kihasznállak Cinti XD
tessék, már videók is vannak rajta meg muzsika is:)
www.nagykorvilaga.blog.hu vagy nagykorvilaga.blog.hu ahogy jól esik Nektek :)
ja te meg ne rijjá má megin xD tegyél be a kib*szott linkblogodba végre és akkor nem kell ide írkálnom a blogom:)
süti beállítások módosítása