hééé.nem véletlenül lett ez a bejegyzésem címe.:/elvagyok magammal.

Este nem voltam túl jól.Kedvetlen voltam,és basztam a világra.De ráébredtem Van miért élni,ott vannak a barátaim(nememelekkisenkitsem)na és ott van a barátom is.szeretem.hiányzik.Úgy megölelném.:/itt a családom is.

 Utállom ha valakibel kibasznak föleg ha az a barátom...:(nagyon....fuu remélem tudja kire értem...:@:@:@:@ésmégtöbbetneki

Ma irtam fizika dolgozatot.:)XDköszi DÁdush

És ettem ma vaniliás jokkurtot a Gerríí is.:D

...minden ujabb nap sebet ejt rajtad...

..az élet minden perce egy ujabb tanító pofon.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr46978268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Douglas 2009.03.03. 23:37:23

kit kő' megütni??? XD a sz*r emos szövegedet meg hanyagold már a 16 éves fejeddel:)
süti beállítások módosítása