05.09

2009.05.09. 22:55

Hááát.
Ma felkeltem mert az utcából valaki füvet nyírt vagy fát vágott vagy a rosebb tudja de ideges lettem..:@felkeltem erre abbahagyta!...11 óra lett,de 9-től fogva ezt csinálta..pff.:@
Ma nem találkoztam a Lacival,anyuékkal mentünk el a Kámoni Arborétumba,és tök jó hely az DE sok a szúnyog.:Dagyon csípkedtek...:Saztán tesóm hazaért 4 fele a táborból,aztán mi meg hazafele bementünk a Csó-tóra is Szombathelyen,és az tök jó hely.:D...elkergettem a kacsákat bele a vízbe mert az tök jó.xĐ
Hazafele ettünk egy fagyit Cellben,és találkoztam a Katussal,pont arrafele sétáltak.:D..vettek egy új autót.:)
Finom a fahéj meg a mézespuszi ízű fagyi,de undorító az eladó.
Hazaértünk akkor vacsíít ettem,fürödtem és itt vagyok.És lassan jön tesóm,ma csak ennyit írtam.:(
És megbántottam Nunukát...remélem egyszer jó lesz minden..

És tegnap hazafele kocogtam edzésről,és jól el is fáradtam,meg a Lacival is találkoztam.(L)és megírtuk tegnap a matek témazárót..pff.de a lényeg,hogy túl vagyunk rajta.Megoldottuk.!:D

Talán már minden kezd a helyére állni..és minden jó lesz..és köszönöm mindenkinek aki mellettem áll.(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr621112176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EczkE 2009.05.11. 18:32:20

nincs mit egy sör lesz!
vagyis kettő mert eggyel lógsz még a biliárdról! :D ;)
süti beállítások módosítása