23.-a

2009.09.23. 20:16

Pár héttel ezelött mikor sétáltam az utcán,még minden olyan szabadnak és nyugalmasnak tűnt.de másnap.hirtelen a nagy forgás,készülődés az iskola körül.ez az szeptember.már eltelt 23 nap,a tanévkezdés óta.milyen fura?mintha csak most lett volna,hogy Borgátán a rengeteg edényt mosogattuk a 40 fokba,s ettük hasábkrumplit,s felszálltunk a 4-es buszra..milyen fura :/ vagy mikor sétáltam és láttam egy párt az utcán,de elég ha csak magunkra néztem,s elraktároztam magamban azt a képet,nem kell nagy dologra gondolni,mikor megállva egymás világában elmerültek(ünk). szép. de elmúlt a nyár.
Őszintén..

 

Felébredtem,s ránéztem az órámra..a nagy mutató a 6oson volt,s a kicsi a 10esen..elámultam.még visszafeküdhetek.még van időm.de a telefon kéken villogott.keresett valaki..billentyű kioldva..Móni.szülinapi sms..van akinek eszébe jutok.éjfélkor akár hogy egy percre felhívjon.(L) vagy akár,pár percel éjfél után,egy sms-el..mert vannak akikre lehet számítani.
szeretem ezt a reggelt.nyugodt minden,teljesen más így ébredni,mint ha a TV szólna a fülembe.
egy kellemes napnak ígérkezett..s így is alakult.szép nap.de ez is elmúlik.egy évvel öregebb lettem.17.. "megint 17" a film..

kinyitom az ablkot,meredek a messzeségbe,látva a pici kis falu házait.szép.most ezt is különösen szépnek látom.
tudom,hogy semmi sem változik,minden megy tovább a külvilágban..de belül.mintha egészen más lenne..17.lehetne ez akár 16 vagy 19 is.de ez 17..

elindulok a buszra.mindenki gazdálkodik a jól kiszámolt perceivel."csak el ne késsek.."hallom,s rohannak az emberek a buszhoz vagy vonathoz.én nyugodtan sétálok..az utca poros,az autók nyomain lépkedek..

mi az álom és valóság közt a különbség?..tudom a történelem nem ismétli meg önmagát..aztán kiderül,hogy minden rendben.s hogy mi késztetett erre a gondolatra? nem tudom :/ de legyen ennyi elég.érettem fogom fel a helyzetet.. (:
mellesleg boldogság.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr171402678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Douglas 2009.09.27. 22:32:52

17... de jó Neked. én szívesen lennék újra annyi... de nem.. már 20 leszek...
süti beállítások módosítása