március harmincegy.

2013.03.31. 12:36

elmaradtam.a múlt hétvégén sikeres vizsgával zártam.az elmélet,a hát masszázs gyakorlat és a talp masszázs gyakorlat is kipipálva.aztán az ünneplés,a kökénypálinka,a citrompálinka,a bodzapálinka,és a mézes narancspálinka,nem sorolom tovább,csak jó hangulat,és éneklés.egy tökéletes befejezése egy tökéletes tanfolyamnak.pont.
szombathelyi penny-s munka két napig.tökéletlen.pont.pénteki ottalvós este Kriszinél.malibucola,és almalikőr.és jókedv.pont.masszírozás,pihenés.ez is belefért a péntekbe.pont.szombati Nyuszi-Kupa Öttevényben,második hely.legjobb mezőnyjátékos.sportszerű bíró,irónia.pont.ma.izomláz.húsvéti hangulat fokozása havazással.igazi nyúl hangulat.pont.de mindemellett szerelem.Balázs!
és új kedvenc..Majka,Curtis,BLR feat Pápai Joci - Nekem ez jár.

én csak annyit akartam,hogy legyenek megszámlálhatatlanok azok a pillanatok,amikor mosolygok.a konyha asztalon ott hever a pohár,melynek vékony a fala,és egy pillanat alatt megrepedhet,ahogy mi emberek is.meg az a csend ami körülölel,amikor odapillantok.kiestél magadból egy picit,mert nem tudtál felébredni a múltadból.kint a félbetépett hajnal,ahol te csak sétálsz,és bújtatod előlem az érzéseket,miközben csendesen fordulsz el ettől a kietlen világtól,ahol semmi sem úgy történik,ahogy te szeretnéd.azt várod,hogy le vegyem a terhet rólad,és csak nevessünk együtt,hogy megállítsuk ezzel ezt a pörgő sokaságot,amit világnak nevezünk.de te is csak csalódást kaptál,amit igazából senki sem érdemelne meg,mert elég egy csalódás,és utána már semmi sem olyan szép,inkább képlékeny.rád nézek,és látom,hogy összetörtél egy pillanat alatt,ahogy a pohár,mikor elhaladtunk az asztal mellett.elég volt egy lökés,aztán amíg összekaparod a szilánkokat,addig még sok időnek kell eltelnie,és a vége mindig ugyanaz,ami volt,nem jön vissza.ami elmúlt,elmúlt.nincs mit tenni."nem adtam elég mosolyt?elég boldog pillanatot?mondd,hogy nem törődtem veled és nem dobtam fel a napod."én voltam a húsvéti nyuszi a havazásban.(Y)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsileany.blog.hu/api/trackback/id/tr645185430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása